Thursday, October 30, 2008

gaya anwar ibrahim

Salam dan selamat sejahtera kepada pembaca2 blog aku...hari ni aku saje nak update blog...xtau nak wat ape...hehehe.....kali ni aku nak cite skit ttg aku bergaya bergambar mcm anwar ibrahim...biasa la dh nama pon supporter anwar ibrahim kan....

masa aku amek gambar ni aku tanya dkt emak aku...

aku : emak ada mcm anwar ibrahim tak mak?
emak: ada la skit2....(ckp mak aku nak amek hati aku)

tanya dkt aman

aku : aman ko tgk gambar aku yg ni, ada mcm anwar ibrahim tak man?
jeman(adik aku no4): arghhh....mcm2 la ko ni ngah!(aku tak tau jawapan ker ape ni?!)

tanya dkt amer

aku : mer ko tgk gambar ni mer, ada mcm anwar ibrahim tak mer?
amer(adik aku no5): mcm KJ(merujuk kepada menantu Pak Lah) je aku tgk!
(jwpn yg jujur,tp menyakitkan hati aku)

tanya dkt alang?
aaa...dkt mamat ni aku malas nak tanya sbb dia, kalau aku tanya ttg kipas mesti jawapan dia ttg lampu...itu pon dh kira baik dh dia bg jwpn drpd dia tak jawab langsung...

so sampai sini je la cite aku...

salam perjuangan...
arielasso

9 comments:

alan hussin said...

mujur tak tanye aku..

da rupe orang hadapi tuduhan rasuah yang mempunyai bukti yang kukuh..
(tengok perot da tau) kahkah

Anonymous said...

haha.lawak la ko nh.

dua7march said...

iyelah datuk. saya sokong datuk, undi saya bernilai 3riban.hahahahha

kRy Kdin said...

knpe aku x npk gambar ko bergaye cam anwar ibrahim...nk gak tgk klon anwar ibrahim....
LAWAN TETAP LAWAN....

kRy Kdin said...

aku dah nmpak...
ader la skit2....
LAWAN TETAP LAWAN.....

Anonymous said...

ader laa sikit cam anwar...

mia said...

hahahaha.. mcm anwar ke?? maybe sket2 mcm khairul anwar kot. hee..

Anonymous said...

aduyai,aku pon nak komen sama cam adik ko lah arie, ko ni macam-macam lah! err wan azizah nye mana?

DYL said...

waaa~caya larh~