Friday, December 5, 2008

masih kah kau ingat?

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada pembaca2 blog aku sekalian...dh lama tak update... kali ni aku nak cite pasal gambar yg terpapar dkt atas ni.....

gambar ni membuat aku tertanya2 pada diri aku....betulkah itu adalah aku?....hahaha mmg xpercaya...aku xsangka aku pernah sekurus itu dulu...sdgkan aku xpernah rasa akan perubahan diri aku.....

tp biasa la...setiap manusia itu mesti ada perubahan...daripada -ve ke +ve...drpd kurus ke gemuk...hahaha....betul ker??

entah la...biar gambar ni saja yg menjadi kenagan di zaman kegemilangan antara aku dan kekasih hati ku zaffysafarina(login ibus)...

ok la....aku kene sambung balik wat keje ni....semoga korang terhibur...

p/s: sharifah zaffy...kamu cantek time ni....hehehe

salam perjuangan,
arielasso

11 comments:

azimask said...

wekwokeokeowkeeo.. nie mesti kes bnyak org komen gambo nie kat friendster mu... hak hak hak,......

arielasso said...

adeh..kamu pon ada jugak dkt sini??

azimask said...

ada ada.. saja... menyemakkan blog kamu.. hik hik

JEFRIZAL said...

hahaha....tu la tindakbalas radioaktif dlm badan aku bila mula2 tgk gambaq ni...

1. Hg kuruih tu xpa arie...tp yg sorang lg tu..awat nampak kuruih? teknik pencahayaan ataupun teknik CGI?

2. Kasut tu...besaq dr org...hehe

Sekian terima kasih.

Anonymous said...

amoihhh hg jepp...sesedap rase je mengutuk aku...itu gmbq btoi la..xdak cahaya2 dh...sememangnya aku mmg dh bercahaya...hahaha...nama pon duduk sblh noor...

azimask said...

ehhh arielasso... apsal tak hupdet.... hang kena tag.. wat.. wat.. pah tada blog ekh?

http://azimask.blogspot.com/2008/12/pertama-kali-saya-ditag-owwhh.html

Jijie Kusya♥ said...

angah & kak pah romantik :P

Anonymous said...

perghhh aku ingat ni gambo ko latest.. yo lah lama x jumpe.. sekali ko ngaku ni gambo lame daa... hahahaha... tercungap jugak la tgk sbb berdua2 kurus time nih.. kembalikan zaman kegemilangan ini...

Anonymous said...

arie, cam sembilu kasih pulak aku tgk, da macam faizal hussin becinta dengan hetty sarlene zaman skolah-skolah,hahaa

arielasso said...

hahahahaharam

Anonymous said...

btul ke pah tu? wahahahaha