Friday, August 22, 2008

Milage




Salam...dah lama tak update blog...smpi kwn aku sham yg pendiam tu pon sound suh update blog...

perbualan:

sham: ang ni rie harap ada blog je tp xreti update...

aku: nak update padia...cite xdak..

sham: la...ang letak je la cite apa2 pon....cite la ang berak keras ka apa ka....

aku: perghh..sampai berak keras pon nak cite dkt org ker??


ye lah mentang2 la org tua tu dh keja dkt TV3...aku berak keras pon dia nak tau cite!!.....berlagak nak mampus...mcm aku tak tau..hari2 dia anta resume dia dkt kamarudin mape(duduk dkt depan rumah sewa dia)...lepas ni sham plak la yg baca berita...hehehehe...sebenarnya aku nak kecoh...aku dpt tangkap gambar milage kete aku sama ngan no plate kete aku...perghhh seronok xterkata la...rasa mcm nak wat lari setempat je dlm kete tu...siap sempat berenti tepi jalan tu sbb nak tangkap gambar....aku seronok tu bukan ape...sbb milage ni bukannye kita dpt patah2 balik..jd perkara ni akan berlaku sekali je...lantak la kalau korang tak paham...janji aku paham..

sama2 kita bersatu menentang kezaliman di Malaysia ini..

yg benar,
arielasso..

No comments: