Thursday, February 14, 2008

Memancing


Salam kepada semua peminat2 aku yg setia utk menunggu post terbaru aku...hehehe...so ada masa skit dkt opis ni aku nak cite skit ape benda yg aku wat setakat ni....xde ape yg menarik ttg kehidupan aku..bg aku benda yg menarik dlm hidup aku adalah memancing...memancing dan memancing.....so hari raya cina tu aku g memancing dkt kolam yg terletak tidak jauh dp kediaman aku...so inilah hasil yg aku dpt....sendel aku yg aku letak dkt tepi itu bertujuan utk menjadi skala kebesaran ikan tu...nak cari ruler xsempat...so sendel aku pon jdlah kan....terlepas la juga tensen bekerja aku bila merasa melayan ikan tu.....so bg sapa2 yg rasa nak release tensen leh la g mancing...tp kalau korang xdpt ikan lain plak jd nya....makin bertambah tensen sial....so adat la kan...benda2 ni semua kita kene serahkan kepada rezeki yg Allah bg...oklah bos aku dh ajak g meeting ni...so sama2 la kita berusaha utk menjatuhkan kerajaan BN yg zalim....akhir skali dr saya...salam reformasi dan salam perjuangan utk semua....

Mengundi dgn bijak....

yg benar,
arielasso

1 comment:

emimch said...

lu nih same je lar ngan abg wa lar..xabes2 memancing